Klachten

Klacht over totstandkoming overeenkomst
Heb je een klacht over de totstandkoming van een overeenkomst? Meld dit dan zo spoedig mogelijk. Wij geven uiterlijk 14 dagen na ontvangst van deze klacht een inhoudelijke reactie.

Klacht over de accommodatie
Kom je tijdens je verblijf in één van onze accommodaties iets tegen wat voor verbetering vatbaar is? Neem dan direct contact op met de desbetreffende verhuurder, beheerder of sleutelhouder. De contactgegevens kun je vinden op je overeenkomst. Houdt rekening met de geldende voorwaarden van de verhuurder en met onderstaande algemeen geldende bepalingen:

  • Indien je tijdens je verblijf onjuistheden of onvolkomenheden constateert of klachten hebt over de accommodatie, neem dan direct contact op met de verhuurder, beheerder of sleutelhouder.
  • Zorg dat je de klacht hebt gemeld bij de verhuurder/beheerder/sleutelhouder. Wanneer de verhuurder/beheerder/sleutelhouder niet in de gelegenheid is gesteld de tekortkoming te verhelpen, kan het eventuele recht op schadevergoeding dienovereenkomstig worden beperkt of uitgesloten.

Geschillencommissie Thuiswinkel
Als je een klacht wilt indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, kun je dat doen via de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl

Online geschillenbeslechting
In geval van een klacht/geschil kun je ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 
Veilig online betalen metbancontactbanktransfercreditcardidealsofort

Reserveringssysteem door Booking Experts